Wat is mijn ruwe diamant?

Wat maakt mij nu echt anders dan andere ondernemers?

Heb je daar geen beeld bij? Lukt het jou maar niet om je authentiek te profileren in de markt.Vind jij het ook zo lastig om jezelf onderscheidend neer te zetten als eenmanszaak met een product of dienst die heel dicht bij jezelf staat?

Wat is jouw persoonlijke toegevoegde waarde in een concurrerende markt? Waarom moeten ze nu juist jou hebben? Het jezelf kunnen profileren als merk kost veel zelfinzicht, zelfvertrouwen, tijd, en kennis over branding en marketing.

Bovendien moet je dit kunnen vertalen naar een krachtig en commercieel merkstrategie en merkconcept.

En als je al weet hoe het moet, op welke manier moet je dan jouw merkwaarden en imago communiceren op een manier die bij jou past.

Je wilt natuurlijk wel jezelf kunnen blijven. Geen rol hoeven te spelen en dingen moeten doen die niet bij jou passen. Ondernemen vanuit jouw hart. Herkenbaar?

shine bright like a diamond with brandkarma


Als kleine ondernemer houdt je vele ballen in de lucht en doe je veel zakelijke dingen alleen. Zou het niet fijn zijn om niet alles in je eentje te hoeven doen en uitvinden?

Voel je ook weleens de behoefte om te kunnen sparren met een personal branding expert met oog voor de mens achter het merk.

Een persoonlijk klankbord die je opbouwende feedback geeft, kansen ziet en je een duwtje in de goede richting kan geven.

Eerlijk is eerlijk, diep in je hart, wil je niet altijd alles solo hoeven te doen.

Mis je de gelegenheid om inspiratie te kunnen delen met gelijkgestemden, te kunnen brainstormen over ideeën  en ervaringen kunnen uitwisselen over jouw reis als ondernemer. 

Het MERK IK Programma kan je hier bij  helpen.

Kijk hier voor meer informatie

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: